27 Aralık 2014 Cumartesi

nasıl mutlu olunur ?

merhaba okuyucu
seni bu sayfaya kadar getiren kim bilir ne bilemiyorum ama sana ben bugün tüm insanlığın yüzyıllarca aradığı şeyin ne kadar basit ne kadar da kolay olduğunu göstereceğim.

MUTLULUK!

Hayat hepimizi o kadar yıpratıyor ki.haklısın yoruluyorsun,üzülüyorsun, kırılıyorsun.
ve hakkın olan mutluluğu sürekli istemene rağmen belkide ulaşamıyorsun belki de artık istemekten başka hiç bir şey yapmıyorsun. sakin ol dostum.Henüz sen elindeki gücün farkında değilsin

+ ilk olarak sakinleş derin nefesler al ve çok sinirli olduğun yada bunaldığın bir anda bunun seni sakinleştireceğine inanmazsın ama bir dene işe yarıyor yemin ederim! bunu mümkünse dışarı çıkıp hatta şöyle yeşilliği bol olan sana en yakın mekanda yapmak çok daha etkili ve rahatlatıcı olacaktır.

+ kendini sev. evet klişe bir cümle kabul ediyorum ama kendine haksızlık ediyor olabilirsin kontrol et :)
örneğiN kendime almam ama sevgilime hediye olarak alabilirim dediğin pahalı bir ürün var mı ? varsa dostum kendini geri plana atıyorsun demektir. Tabii ki çok sevdiğimiz insanlar olacak fakaT sen sevilmeye en layık olansın ve birşeyi sevmeden önce yeterince kendini sev. eğer böyle yapmazsan kendini bir başkasının sevgisinden ölürken bulabilirsin.kendine vakit ayır sadece huzuru hissederek elinde kahven ve kitabınla tenha güzel bir mekanda oturabilir yaptığın güzel bir şeyin sonucunda da kendini ufak tefek şeylerle ödüllendirebilirsin. kendini asla ihmal etme.ama bu bencillik demek değil dostum. bunu sen kendin zaten nasıl ayarlıyacağını biliyorsun.

+ pozitif düşün. evet düşünüyorum olmuyor deme yeterince düşünmüyorsun hatta genelde hep kötüyü düşünüyor evham yapıyor kafaları yiyorsun etme.öncelikle pozitif düşünmek insanı önce inandırır sonrada harekete gecirir harekete gectikten sonra gücün azaldığında inanç seni tekrar doldurup ayağa kaldırır.yapabileceğini düşün yapamayacağını değil.

+ gülümse . istemesende gül ve mutluluğun içine dolmasına izin ver asla erteleme. küçük şeyler bırak hoşuna gitsin. iplerini serbest bırak.kendini sıkmak seni hiçbir yere götürmez sakince o ipleri bırak ve hayatı yaşa yeşiliyle moruyla minik şımarıklıklar büyük ışıklar yeni heyecanlar bırakta kuşatsın seni. argo tabirle kasma dostum.hoşuna giden herşeyin ardından yanağında bırak o gülücükler belirsin.

+ arkadaşların olsun. dostum arkadaş illede popüler insanlardan güzel insanlardan hatta zengin insanlardan oluşmaz hatta mümkünse hiçbiri olmayan birileriyle arkadaşlık kur. iyi insanlarla arkadaş ol iyi arkadaşlar herzaman insanın kendini iyi hissettirir mutlu eder teselli eder motive eder güven bana dostum sevgili yapmak için uğraştığından daha fazla uğraş güzel arkadaşlıklar için.

+ başkalarına yardım et. ufak ufak başlayabilirsin buna.kimi zaman akıl ver kimi zaman gülümse kimi zaman bir yaşlı amcayı karşıdan karşıya gecir yapabileceğin herşey seni daha huzurlu yapacak inan bana.

2 yorum: